Kızlar amaç kesinlikle duyar kasmak şu bu değil ama gerçekten son zamanlarda ilgimi çeken bir şeylerden bahsedeyim burda kadınız dimi hepimiz birer anneyiz kadınız ben anlamıyorum burda tanımadığınız kadınlar ile bile alıp veremediğiniz ne acaba bazı insanlara denk geliyorum sırf buraya öfke kusmak için geliyor ya da bilip bilmeden insanların hayatlarını yargılamaya tamam en iyi anne sizsiniz en mükemmel en kendini ezdirmeyen ama karşınızdakiler de sizin hemcinsleriniz burası yargı dağıtma veya yargılama yeri değil fikir ayrılıkları elbette olabilir ama bazen burda gerçekten bazı insanların ego tatmin etmek için girdiğini dusunuyorum bugün 8 mart dünya kadınlar günü demi öldürülen birçok kadınımız var hani onları anıyoruz ediyoruz üzülüyoruz ya neden bunları görüp de hala kadın kadına düşmanlık yapıyorsunuz anlamış değilim biraz önce bir posta daha yazdım arkadaşlar isteyen yargılasın isteyen hak versin inanın umrumda dahi değil ama rahatsız olduğum konuya değinmek de hakkımdır diye düşünüyorum o posta yazdığım sözü tekrar buraya da yazayım
KADIN KADININ KURDU DEĞİL YURDU OLMALIDIR..
sözüm gerçekten merhametli ve burda gördüğüm hemcinslerine karşı keşke dokunabilsem de yardım etsen diyen annelere değil bazı anneler de var ki burda maddi elinden gelmese de sözleri ile destek vermeye çalışan onlara da benden bunlar gelsin🩷🌸❤️❤️🌹
Kadınlar gününüz kutlu olsun güzel kadınlar🌹