sevincaylin Kızım 4,5 aylık, 4gündü çok az çiş yapıyo, bezleri kupkuru, çişinde kırmızımtıl lekelenme oluyo( neden oluyo acaba, ne yapmalıyım, lütfün cevap verin🙏🏻
babymamma sevincaylin idrar yolu enfeksiyonu olabilir doktora gitmelisin bir an önce böbreklerine ilerlemeden
AnneAzize sevincaylin merhaba geçmiş olsun beslenme ve sıvı alımı yetersizliğinden kaynaklı kırmızı kristallesme olur bebeklerde bol bol emzirin yada mama veriyorsaniz biraz arttırabilirsiniz
suheyla92 sevincaylin mutlaka doktora götürün susuz kalmış da olabilir enfeksiyon da olabilir. Emerek besleniyorsa sutunuz azalmis olabilir mi?
yasminmomy sevincaylin neyle besleniyor susuz kalmış bi çay kaşıgı su verin mama veriyorsanız mutlaka su verin