senalala Sermec27 sizi burda hep görüyorum o kadar aynı seylerden muzdaribiz ki. Gozlerde bizim de problem var ömür boyu gözlük kullanmak zorunda kalacağız. Gelişim geriliği vardı doğduğunda da hala aynı kilo boy baş çevresi geriden gidiyor, görseniz 5-6 aylık gibi duruyor. İnşallah bizde de problem görmezler haftaya nörolojiye götüreceğiz bakalım, Genetik test yapıldı mı size kan tahlilinde
Sermec27 senalala gerçekten aynı sorunları yaşıyormuşuz sizin kaç derece ya bizim şöyle göz muayenesi oldu dün sınırda çıktı galiba 3 derece bakalım 6 ay sonra tekrardan bakılacak ama sanki gözlük kullanacak gibi ama derecesi ne uzağı mı göremiyor yakını mı göremiyor onu hiç bilmiyorum benim maalesef büyük oğlumda da var hipermetrop 8 9 dereceye yakın neredeyse değeri ömür boyu gözlük kullanacak büyük oğlum aynen boy desen kafa desen kilo desen zaten geride 5-6 aylık bebekle uyumlu bilmiyorum ki Allah yardımcımız olsun gerçekten çok zor
senalala elifgibii anne, mama, dede, baba, abla gibi sesler çıkarıyor ama kesinlikle net değil bu arada. Geçen Instagram’da takip ettiğim bi doktor 6 buçuk aylık bebekte babildama isteriz diyordu çocuk doktoruna sordunuz mu hiç bu durumu
Canimbenim65 senalala benim bebeğim de aynı 31 haftalık doğdu bütün gelişimleri hep geriden geliyor eşimin amcasının gelinle doğum yaptı onun bebeğim iki küçük olmasına rağmen bütün her şeyi yapabiliyor tutunup kalkabiliyor ben onlara bakınca yani maşallah diyeyim onlara bakınca çok üzülüyorum diyorum ki benim bebeğimin neyi eksik ve müzik ağlamak geliyor böyle içim dolu dolu olunca bilmiyorum anne çok güzel bir şey ama dediğim gibi sıkıntı yapmayın doktor zaten bir sıkıntı görmemesi çoğu bebeğin gelişimleri geriden de gelebiliyor
senalala Canimbenim65 maalesef öyle evlat olunca insan her şeye kafayı takıyor, elinden bi şey de gelmiyor. Geç olsun da yapsınlar inşallah ya her bebeğin gelişimi farklı tabi ama insan istemsizce kıyaslıyor
senalala Sermec27 derecesini henüz bilmiyorum ama Perşembe günü ölçüm yapıp gözlük verecek. Bizim asıl gidiş sebebimiz göz titremesiydi ama görmede de problem yaşıyormuş. Hiç böyle şeylerle imtihan olacağımı düşünmezdim ama insan daha kötü durumda olanları görünce sukrediyor bile haline. İnşallah toparlar yavrularımız doktora gitmek kötü bi şey duymak istemiyorum artık
Sermec27 senalala ben neler neler yaşadım bu zamana kadar evlatla çok imtihan oldum hala da oluyorum bizde hiç titreme yok ama gözü bozuk iki oğlumunda
alexab senalala kilo ve boy bebeğe özel devam eden bir süreç. Persentile bakmak lazım doğum kg ile ama bu bahsettiğiniz şeyler karın üstü zamanı sevmemesi ile alakalı gibi geldi bana. Günde 3 kere uzun süreli karın üstü aktivite yaptırmalısınız sıkılsa ağlasa bile, ve evet 6. Aydan sonra desteksiz oturması gerekiyor aşağı yukarı 7. Ayda falan çünkü ek gıda alıyor. Kesinlikle doktor kontrolüne gitmelisiniz en son ne zaman gittiniz?
senalala alexab sürekli gidiyoruz aslında Perşembe günü çocuk doktorundaydik. O nörolojiye yönlendirdi. 2 hafta kadar önce de fizik tedaviye gittik onlar da sizin dediğiniz gibi yüzüstü tavsiye ettiler ama kesinlikle istemiyor kendini geri atıyor hemen, uğraşacağız bakalım inşallah düzene girer
senalala Limonerik yok çok bariz aslında ama deneyimimiz olmadığı için çocuk doktoru farketmisti. Zaten odaklayamiyor bi noktaya gözleri sürekli sağa sola hareket ediyor özellikle uzağa bakarken
Limonerik senalala doktor ne diyor kilosu için ne önerdi benim bebeğimde 8 aylık 6 kg😔 ne ile besliyorsunuz
senalala Limonerik raporlu mama verdi doktor. Ama bebeğim istemedi hatta o mamadan sonra biberon reddi oldu şu an sadece anne sütü ve ek gıda. Ek gıdayı da çok iştahlı yemiyor maalesef. Doktor raporlu mamayı vermen lazım nasıl olursa olsun ver dedi uğraşıyorum her şekilde ama yok kesinlikle istemiyor
suheyla92 senalala Anladım Peki siz ne zaman ilk oturtmaya başladınız Normalde 3 aydan itibaren canlı destekli 5 aydından itibaren yastikla oturmaya başlamamız gerekiyor ya
senalala suheyla92 3. Ayda başladık aslında kucagimizda. Zaten çok da istekliydi. 5 buçuk aylıkken mama sandalyesine koymaya başladım ama hala tam dik oturamiyor onda da çok kalmak da istemiyor
alexab senalala girer merak etmeyin. Benim kızımda karın üstü durmayı sevmiyordu ben koya koya alıştı ve kasları gelişti hemen farketti ve oturmaya emeklemeye başladı, tummy time bebekler için çok önemli.