ozlemmmmmm Cildimde sayısız leke var artık cidden dışarı bile çıkmak istemiyorum sürekli ağlıyorum 1 yaşında bir kızım var tek istediğim fondeten sürmeden bi insanla komuşabilmek bu durum beni çok yordu sizler nasıl kurtuldunuz bana yarımcı olurmusunuz
mirahmet ozlemmmmmm nerede oturuyorsunuz (ben Diyarbakır da oturuyorum burda bi eczanede dermatolog var bitkisel kremler yapıyor kişinin yüzünde ki lekelere göre aileden çok kişi gitmiş be memnun kalmış ben de gidecem bebeğim daha 3 buçuk aylık diye biraz daha kalsın sonra giderim dedim bu tarz şeylere bakın bence yoksa kozmetik yada bilindik uygulamalardan alınanlar aşırı gereksiz ve zaman kaybı
herhangibiranne_ Cilt lekeleri için güzellik merkezine danışın veya cildiyeye, dermatoloğa gidin size en doğru yolu onlar gösterir.