elanr3 Benim bebeğimde de 4.5 aylıkken beni emdiği sırada uyuyordu, tüm vücudu titremeye başladı, çocuk doktorları B12 düşüklüğünden olabilir dedi, o ara ben B12 baktıramadım hemen, sonra titreme bazen tüm vücut bazen kısmen olmaya başladı ama benim bebeğimde kasılma vs olmadı, ben özel nöroloji uzmanına götürdüm, eeg dalgalı çıktı, şimdi mr çektirmem lazım, mr için de gün aldım bebeğim rahatsızlandı, vardır bunda bir hayır dedik, mr gününü erteledik, fakülteye götüreceğiz inşallah. Benim bebeğim de hiç kasılma olmadı ama bende çok endişeliyim, Rabbim sizlerede , bizlerede, tüm şifa bekleyenlere şafi adı ile şifa versin inşallah.