uzumlukekinmom Kızlar hem rahat olsun hem tatlışş bişeyler olsun istedim bayramda çok kalın olmaz inşallah nasıl sizce fikir verin sksnjsn😂😂
Ogulluana uzumlukekinmom ayakkabılar ve kazak olmaz bence havalar ısınıyor. Nerede olduğunuza da bağlı tabi bilemedim
herhangibiranne_ Bence kalın çünkü bayrama kadar havalar daha da ısınır diye düşünüyorum mesela ben kot tulum alacağım milladan hava soğuk olursa içine uzun kollu sıcak olursa kısa kollu giydirecegim çözümü öyle buldum.
Husnur Kızlar bende daha oğluma bişey almadım bana da fikir verin aldıklarınızdan bu arada antalya da yaşıyoruz burda şimd bile kısa kolluyum iki gündür
uzumlukekinmom Husnur ya aslında ben bayadır dışarı çıkmıyordum 😂😂😂 bugün çıktım cidden sıcakmış iyiki çıkmışım yoksa kalın bir kazak almıştım oğluma