Bebeğim piyasadaki comformil dahil tüm mamaları yedi ama 1 2 saat kucakta kalmasına rağmen yatırdığım anda ağzına geliyor kusuyor du. Son zamanlarda acı acı su gelmeye başlamıştı. Bende ar mamayı kullanmaya başladım bebeğim çok rahat etti mide anlamında şimdi 10dk yatıyor kusması hepsi kesildi ama kabızlık yaptı😞 afedersiniz lastik gibi kakası. Ve en baştan beri yeşil kaka yapan bebeğim artık sarı kakaya döndü. Sizde nasıl etkiler yaptı kabızlık vs yaşıyomusubuz?