Kizlar merhaba
Oglum 1 yil 14 gunluk. Emeklemeye yeni yeni basladi. 1-2 haftadir cok hareketli hic yerinde durmuyor surekli emekliyor oradan oraya. Her goren cok zayiflamis diyor, yemesi vs her seyi normal istahi. Hareket arttikca boyle zayifliyor mu cocuklar nasil oluyor normal mi?