Kızım 4.5 aylık çiş sayısında azalma bazen atesi 37.4-37.8 görme bi kusma artısı huysuzluk uykusundan deli gibi ağlayarark uyanma gibi şeyler acaba enfeksiyon olabilir mi diye test yaptırdım devlet hastanesinde bu belirtileri demir ilacı atak haftasınada bağlıyordum ama bilemedim tabi neyse sonuclar aşagıdaki gibi cıktı acaba yanlıslık olabilirmi kültür yaptırın dedi ama hafta sonuna girdik nasıl olcak
Sizce sonuc nasıl cıkmıs
