Arkadaşlar 10 gündür iltihaplı gribim muhtemelen enfeksiyon var afedersiniz burnum normal akmıyor da hınkırmaktan ölüyorum geçmiyor da, hep ağzım açık uyuyorum. Biraz önce de çenemin altında sertlik hissettim fasülye kadar, internet tabi ki en kötülerini söylüyor çok canım sıkıldı haftalıktan olabilir mi normal midir? :(( tam çenemin altında birazcık solda