Merhaba arkadaşlar, 2 aylık bebeğim var sadece anne sütüyle besleniyor. Ağır bi grip geçiriyorum doktor parol ve antibiyotik(amoklavin 1000mg) verdi .Bi problem olurmu dediğimde amoklavin grubunu kullanmanda bi sakınca yok dedi. Ben de 3 gündür kullanıyorum. Başka bi domtordan da nurofenin güvenli olduğunu duydum 3 tane de ondan kullandım ve bebeğimin kakasının rengi değişti fıstık yeşili gibi parçalı bi değişik oldu . Varmı tecrübesi olan veya benle aynı dırumu yaşayan . Sizce ilaçları kesmeli miyim