Mavi666 ben egepol de doğum yaptım. doktorum dışarıdan gelmişti, hastanenin doktoru değildi. Doğumdan sonra hastanenin çocuk doktoru muayene etti; hiç memnun kalmadım. Hamileliğim esnasında bebekte böbrek rahatsızlığı tespit edilmişti. Egepolde ultrason ile baktılar; hiçbirşeyi yok dediler. Ben ultrason sonucuna da güvenemedim; başka yerde tekrar yaptırdım maalesef oğlumun böbrek sorununu atlamışlar. Hastanenin odaları iyiydi; anestezi uzmanını da beğenmiştim. Epidural anestezi ile doğum yaptım ve hiç sorun yaşamadım.