Cigdem61 Bu arada bence duyusal hassasiyet hepimizde bir miktar mutlaka var. Ben mesela ayran çok severim ama yoğurt yiyemem o kıvam beni rahatsız eder. Lavabo içindeki gıda artıklarına çıplak el dokunamam banyoda gidere sıkışmış saçları çıkaramam gibi😀 önemli olan sosyal yaşantımızı ne kadar etkiliyor bu durum. Bebekler içinde öyle daha çok yeni hayata adapte olmaya çalışıyorlar büyük bir etkilenme yaşamıyorsa elbette alışacaklar bir şekilde
seloom Cigdem61 çok açıklayıcı anlatmışsınız. Teşekkürler. Ben de sizin gibi düşünüyorum esasen. Hepimizdr var biraz. Ama dediğiniz gibi önemli olan hayatımızı ne kadar etkilediği sanırım. Oğlumun gündelik hayatını şuan için çok majör etkilemiyor. Ancak artarsa diye korkuyorum.
eknbrc seloom çime basmama,köpük ile oynamama buna bağlı olarak banyo yapmak istememe, bazı yemekleri dokusu yüzünden yemek istememe, traşı reddetme, yüksek sesi istememe kulak kapatma gibi.. ama hepsine tölerans ediyor artık çok şükür🙏
durubalci tgccgrr merhabalar benim bebeğim de ek gıdayı reddediyor Ergoterapiye başlıyoruz sizin bebeğiniz ne durumda acaba
Cerenncee durubalci benim bebeğimde de var. Hiçbir yiyeceği eline almadı ve evde kendim çabalıyorum. Biraz aştık artık bazı şeyleri eline alıp yiyor. Gecen gün eline mandalina verdim kabukluydu. Dokunur dokunmaz suratını görmeniz lazımdı :( hemen bıraktı elinden tiksiniyor farklı tüm dokulardan.. 20 aylık