Kizlar bebegim kabız yani ıkinarak zor yapiyor sert yapıyor.sanirim probiyotik iyi geliyormuş.daha oncede kabizliklikla ilgili post açmiştim cok guzel tavsiyeler verdiniz uyguluyorum.probiyotik hangisini almaliyim 17 aylik kizim.günlük mı kullaniyoruz bunu?bu sekilde bu sorun icin kullanip fayda goren varmi? Asagiya gorsel eklicem bunu kullansam olirmu yanlis bisey yapmak istemiyorum
