Kızlar merhaba
Bugün suluğa geçiş ediyordum
Gidip eczaneden Almaniganın Baby Nova markasının bir suluk bardağını aldımm.
Yani daha önce cam biberonlarını kullandım mükemmeldi.
Şimdi az önce suyu tatdım bardak plastik tabi sanki acımsı bir tat vardı suda.
Yani bu su cocugu zehirlermi?Allah korusun.
Doldurunca içerse tabi tat olmuyor.Ama su 1 saat bekledimi acımsı bir tat oluyor.
Chicco veya aventin pipetli biberonuna geçmeden önce bunu denedim ama tat geldi.
Zehirlemez değiımi?
Yani bu konuda bana ne yapmamı önerirsiniz?