Kızlar meme kanseri annem oldu 5 sene önce vahit özmen takipli alanında başarılı bir doktor sayesinde atlattık. Şimdi kayınvalidemin mamografi sonucu biradis 4c çıktı biyopsi istendi. Bilgisi olan var mı 4c çıkıp temiz çıkan ya da kanser olan cevap verirseniz sevinirim kaç gündür araştırma içindeyim başımızdan geçtiği için çok hassasım bu konuda