Belinays_mom Ben normalde ayın 4 ü oluyordum bu ay sancı falan arada oluyorum ama daha olmadım varmı benim gibi olan . Zaten şubat ayı 28 çekiyor bi kaç gün gecikme olması bence normal bide oruçta hormonlar değişiyor size de sormak istedim
fatma_kuzey Belinays_mom normalde bugün falan olmam gerekiyordu ama olmadım geçen ay 14ünde olmuştum kasıklarımda agrı falan var ama regli yok.Yarın doktor randevusu aldım bakıcam bakalım.Nırmalde hep 3-4 gün erken gelir hiç gecikme olmazdı.
Ygtoglm-- Belinays_mom 5. Günüm gecikmede. Olamıyorum. Balon balığı gibi oldum şiştim fenayım ama olamıyorum. Aşırı strese girdim bu yüzden de sürekli gidip bakıyorum oldum mu diye ama yok :( oruç etkiliyordur inşallah
Belinays_mom fatma_kuzey ben normalde 4 ğnde oluyordum şubat ayı 28 çekiyordu ordan da 2 gün falan geçmesi gerektiğini biliyordum bide ara ara sancılarım vardı oruçta etkiliyor üstelik grip olmuştum ilaçta kullanmıştım bunların hepsi etkiledi ayın 8’inde oldum ben çok şükür🤲inşallah sizde olursunuz bnce acele etmeyin
emirpasaa Ygtoglm-- şubatt 28çekti ya 31gümde olan döngüler hep şaştı 4 5gün bende sizin gibiyim günlerdir bekliyorum delircektim
Belinays_mom Ygtoglm-- etkiliyor emin olun birde streste etkiliyor kendini rahat bırakın olursunuz inşallah
Belinays_mom asellinaninannesiii oo sizin baya geçmiş bi ilaç falan içtiniz mi bu ay grip falan yada başka birşey ilaçlar da etki ediyor oruçta ediyor stres te ediyor hepsi etkiliyor inşallah sizde hemen olursunuZ🤲
Momyyy- Belinays_mom ay benimde 2-3 gündür kuru ağrı çekiyorum ha oldum ha olucam diyorum olmuyorum kuru ağrı çekmek daha da bozuyor sinirimi
Belinays_mom Momyyy- stresten uzak durun çok etkiliyor stres te normaldir oruç çok etkiliyor inşallah bekleyen herkes olur ve buraya yazın olurmu
asellinaninannesiii Belinays_mom inşallah ya gerçekten olmayınca insan şişiyor bir rahstsiz oluyor. Kan testi de yaptırdım ama yok. Ultrason ile baktı. Rahim duvarı kalinlasmis yakındır olur dedi
semos1804 Belinays_mom merhaba benim adetim hep düzensizdir ama geçen ay 2 gün gecikti sadece bu ay 6 gün gecikti her ay aynı korkuyu yaşıyorum kendimden emin de olsam inşallah olurum ağrı giriyor arada
Beyzaecrin96 Belinays_mom bende de 4 gün geçti 🤦 geçen ay 11 gün gecikmisti. Emzirirken düzensizlik.normal diyorlardı sanki öyle mi