nickbulmasorunsali genelde gelişim geriliği ile doğan bebekler doğduklarında da minyon oluyor. Gelişim geriliğinin nedenleri genelde damarda çentik, yapı itibariyle, idrarda proteinden dolayı, genetik bı hastalik sebepli olabiliyor.( Genetik hastalıkta genelde 1 ay oluyor) Benim bebeğimde de bir ay gelişim geriliği vardı şuan 1 yaşında hala minyon 🙈