Açıkçası iki hafta öncesine kadar yürütece çok karşıydım çünkü zararlı omurgalarına. Erkek çocuklar için ekstra olarak önerilmiyor. Ama artık daha fazla direnemedim ve yürüteç aldım günde 15 dk maksimum oturtuyorum.
Çünkü bu çocuk oturmak ve yatmak istemiyor. Kucakta durmak da istemiyor sadece yürümek istiyor. Koltuk altlarından tutup adım attırınca mutlu oluyor sadece başka şekilde mutlu değil hep bunu istiyor. E biz de insanız yani belimiz koptu çocuğu yürütücez koltuk altından tutup diye. En son pes ettim yani. Şimdi ordan oraya koştura koştura fır dönüyor çok mutlu 🤣
Siz napıyorsunuz verdiniz mi yürüteç?