Berra yorumunuzu okuyunca yazmak istedim,benim oğlum 1,5 aylık günde bir kere mama veriyorum.Hipp organik 1 numara.Kesinlikle kabızlık sorunu yaşamadık,hatta bağırsaklarını çalıştırıyor her mamadan sonra 1,2 kez kakasını yapıyor.gaz problemimiz hep var ama hipp mama arttırmadı gaz problemimizi🤗her bebekte değişebilir tabiki bu durum ama benim tecrübem böyle..