Merhaba hanımlar kızım 1 aylık 2 haftadır dilinin altında böyle birsey var ben ilk baslarda kusma artığı diyordum ama farkettim ki sivilce gibi beyaz birsey doktor kontrolünde doktora söylemedim farketmedigim için ama genel kontrolde gaz derdinden başka birsey yok hersey güzel dedi doktor böyle birsey yaşayan var mı pazartesi doktora gidicez zaten ama yinede sormak istedim acaba önemli birseymi