Kızlar bebeğim 3 aylık resmen çoğu zaman uykuyla inatlaşır oldu. Sabah 10da kalktı 1 saat sonra uyudu ama 10 dk. Sonrada yine uykusu geldi ama uyuyamiyor diye deli gibi ağlıyor. Sizce neden böyle yapıyor herseyi denedim napmaliyim🥲 katıladı artık resmen ağlamaktan. Gazı da yok karnida tok