Kızlar selamlar,
28 şubatta bebeğim doğdu, bugün 9 günlük oldu çok şükür.
En fazla 2 saat bazen çok güzel uyuyorsa uyandırmamak adına 2,5-3 saatte bir emziriyorum. Ama şöyle bir sorunumuz var. Bazen uyandığında asla geri uyumak bilmiyor. Ve neredeyse bir emzirme saatine daha yaklaşmış oluyoruz. Gazını çıkarıyoruz altı temiz bildiğim bir problemi yok ama.. ve uyanık sürelerinin tümünü ağlayarak geçiriyor 🥹 memede uyursa hiçbir problem olmuyor.
Acaba bu normal mi, ilk bebeğim ve destek alabileceğim yardımcı olacak biri olmadığından burada size sormak istedim. Sorum saçma olabilir belki yenidoğan rutini bu şekildedir ama çok sıkılıyorum bebeğim için ağladıkça çok üzülüyorum. Uyuyunca da güzel uyuyor aslında ama bu uyanık kalma sürelerini ağlamadan geçirmesi zamanla olacak bir şey mi, sürekli ağladığından endişeliyim