Ffak
Nike modelleri bebek için çok kasık maalesef, kızım hiç rahat edemiyordu.
Vicco çok güzel ama bir arkadaşın dediği gibi çabuk yıpranıyor fakat ben yıkadım ışığına vs bişey olmuyor hafta da 1 yıkıyordum. Eğer inkanınız varsa skecherste olabilir. Kızıma en son h&m aldım o da çok rahat😌