cemmo2905 useerrrrrr457557 adetime 4 gün kala hafif kırmızı pembe şeklinde geldi anlayamadım önce neden erken adet oluyorum dedim sonra araştırınca anladım ertesi gün testi yaptığında ikinci çizik silik bi şekilde gözüktü
Madamehappyyyyy useerrrrrr457557 4-5 inci hafta bende toz pembe şeklinde oluyor 2-3 kez peçete ye gelecek şekilde.
useerrrrrr457557 ipeksiiimom sy evet bende sabah da oyleysi baktim adet oldum Adet geciktiğinden beri siyahimsi leke geliyor
useerrrrrr457557 ipeksiiimom evet fotoğraf nasil atıcam bakman icin ama suan kanama var bende adet mi yerlesme mi bilmiyorum ama karn ağrısı baya var
ipeksiiimom useerrrrrr457557 anasayfada solda 3 çizgi var orada resim yükle yazıyor ordan yükleyin. Eğer kanamanız çoksa kimyasal gebelik yaşıyor olabilirsiniz
Madamehappyyyyy useerrrrrr457557 Yok ağrım olmuyordu zaten 2-3 saat ancak görmüştüm uzun sürmemişti leke.
balporsugu7224 @uellKerrrrrr457557 loeerrrrrr457557″#p34943254 adet günümden bir gün önce adet oluyorum sandım iç çamaşırım kahverengi lekeliydi ertesi sabah oruç bile tutmadim baktım gelen giden yok test yapınca pozitif çıktı 😂ağrısız tabi