useerrrrrr457557 Var mi böyle olan ya hastaneye gidiyodum tam bu sabah bi baktım adet oldum azıcık fazla da olmuyorum
asrinhatasi useerrrrrr457557 düşük olabilir kimyasal gebelik olabilir gebelikte kanama her zaman risklidir. Yerleşme kanaması adet kanaması gibi de olmaz bildiğim kadarıyla. Bence doktora gidin hemen
useerrrrrr457557 sedaozan anneme dedim gidelim dedim yerlesme kanamasıdır yok dedi anlamıyo oyle seylerden annem
Obsesifkompulsifbozukluluk useerrrrrr457557 bebek var görünüyor ama aslında yok , daha açıklayıcı bir şekilde anlatacak olur isem sperm yumurta sağlıksız dölleniyor ve rahim kabul etmiyor adet yoluyla atıyor
Meteninanasi useerrrrrr457557 normal bildiğiniz adet kanaması oldu ise testin bozuk çıkma ihtimali yüksek sadece leke geldiyse yerleşme kanaması öyle oluyor
useerrrrrr457557 Meteninanasi test predcor markası dunde test yaptım aksam oda belirsiz bulanık cıktı simdide sabah hastene giderken edet oldum bidaha da gidemedim
Obsesifkompulsifbozukluluk benimoglumukurtarinesraa yani bu soruyu sorduğuna göre erkendir çocuk için bizim lafımızla mı yapacak çocuğu anlamadım
benimoglumukurtarinesraa Obsesifkompulsifbozukluluk benim de anlamadığım çocuk yoksa burda neden var kendisi @useerrrrrr457557
Obsesifkompulsifbozukluluk useerrrrrr457557 ben sana yap desem yapcan mı çocuğu ? Erken mi sen düşün çocuk bakmak çok zor kolay değil ki