Ecrinnnnnnn Arkadaşlar kayınpederimde derin anemi mevcut inceleme yapıldı tomografi sonuçları çıktı hafta sonu olduğu için doktora gidemedik anlayan arkadaşlar yorum yaparsa önceden bilgi sahibi olmak isteriz şimdiden teşekkürler
Ecrinnnnnnn birisi007 Allah razı olsun çok teşekkür ederim diyor akciğer üstünde de iste nodül var sanırım iste tam anlayamadım kötü birşey yoktur insAllah yaa
bianneo birisi007 merhaba konudan bağımsız ama bunu nasıl yapıyorsunuz acaba bir uygulama vs indirmek gerekiyor mu ücretli mi
Ecrinnnnnnn birisi007 sizede çok geçmiş olsun rabbim gölgelerini bile üstümüzden almasın insan korkuyor ister istemez babanız rahatsiz falan mıydı yoksa aynı bu şekilde kansızlıktan ötürü mü bu sonuca varıldı
birisi007 Ecrinnnnnnn Yok Allah korusun bir sıkıntısı yok şükür. Öksürük var bide sigara iciyor. Tomografiye cigerlerinden girmisti orda gozukmus. Sigaradan gecirilen hastaliktan tozdan pislikden olusabiliyormus.