Aselminammm Meraba hanımlar biz bebek düşünüyoruz ama bu ay adetim 5 gün geçti 3. Gün test yaptım negatif çıktı 4.gün de ise sadece peçeteyle silindi hafif kahverengi ile sarımsı arası akıntı tarzı leke geliyor bu yerleşme kanamasımı oluyor acaba ?
ipeksiiimom Aselminammm benim adetimden 2 gün önce lekelenme şeklinde olmuştu birkaç gün bekledim devamı gelmeyince test yaptım pozitif çıktı
useerrrrrr457557 Aselminammm benimde 4 gun gecikti 2 gun geciktigi gun twst yaptım silik cikti bugunde adet oldım