kuzeyyy07 poyraz1210_ cakebabe bizde de doğduğunda bir taneydi. Şimdi 30 cıvarı var bu lekelerden. 9 yaşına geldi şimdi kızım. 1,5 yaşından beri nöroloji çocuk endokrin ve göz de takipliyiz. Yılda bir kere beyin emar çekiliyor tedbir amaçlı
poyraz1210_ uykusuzanne__ mer_ann doğduğunda yoktu ondan dedim acaba ben olabilir mi diye 5 aylık olduk yeni çıktı dün yoktu mesela dün banyo yaptırdım bilemedim 😅
cakebabe poyraz1210_ neresinde benim de kızımın poposunda bunun büyüğü var doktor nöroloji görsün dedi normalde 5 6 tane olırsa sıkıntı diyorlar ben 1 tane var diye belirttim çoğaladabilir dedi
esraa_20 cakebabe benim oğlumun göbeğinin altında da bir tane doğduğundan beri var yani tekrar çıkabilirmiymiş ekstra olarak
cakebabe poyraz1210_ sorun mutlaka bende doğum lekesi diye düşünüyorum ama nöroloji de görsün istiyorum mr çekiliyormuş
cakebabe kuzeyyy07 ne diyor doktorlar ne kadar sürede çoğaldı ilk çıkan lekenin fotoğrafını atar mısın
lunamarduk cakebabe kaka izi olabilir mi? Benim bebemin bi ara kakası zerdeçal gibiydi.. değdiği yer dövme gibi kalıyordu 👀
poyraz1210_ mer_ann mümkün değil her gün bebeğimin üstünü değiştirip siliyorum pişik olmasın diye dün kesinlikle yoktu eminim
lunamarduk cakebabe yani benim 3-4 ay civarı kakası öyleydi.. poposunu siliyordum kına gibi kahve turuncu arası ama koyu renk değil.. öyle kalıyordu.. banyo yaptırınca anca çıkıyordu.. sonra düzeldi..
cakebabe poyraz1210_ Nörofibromatozis böyle bir genetik hastalıkmış yani bizde tek leke var ve doktor bunu yazıp soru işareti koydu ben panik yapmak istemedim sadece bir tane çünkü ama yine de içim rahat etmiyor