Merhabalar dün HSG çekimi yapıldı bana çekim esnasında rahim ağzımın çok dar olduğunu iki kere denediğinde ilacı enjekte ettiğinde gitmediğini söyledi doktor ve işlem esnasında rahim ağzımı genişletmek için kesi attı kesiden sonra ilaç gitti dedi başarılı dedi daha önce böyle rahim ağzı dar olduğunu öğrenip hamile kalamadığını öğrenen oldu mu?