kahraman07 hayır gayet güzel bir yer. Hatta çoğu batı şehrine göre gelişmiş diyebiliriz. Nehir kenarında cafe imkanları, restoranlar, canlı müzikler, avm, çocuk oyun alanları bulabileceğiniz bir şehir. Oradan tayinle geldik çok özledim tekrar gidebilsek keşke 💔