gnblkr ben Kahramanmaraşlıyım ev sıkıntımız olmadığı için deprem sonrası tayinle geldik biz de tayinciyiz doğu görevimiz bittiği için. Doğu olarak geçiyor ama terörü yok ortalama bir ev kirası 20 bin bandında tabi semtine göre değişiyor.
Binalrın çoğu ağır hasardan dönüp güçlendirmeye gitti bu yönden gelecek olan herkesi uyarıyoruz. Lojman 2 bloklu 13 katlı yine aynı şekilde ağırdan dönme duvarları vs patladı. Çarşımız yok tek avm tüm şehir orda sağolsun. Çocuğunuz varsa sınıflar kalabalık iyi okullarda, kreşler 12-13 bandında. bunlar eksisi.
Artısı iş yükü çok ağır değil, gezilecek yerleri var.
Biz Bingölden geldik maddi yönden çok rahattık, Elazığ torpil yeri yoksa keşke orası çıksa. Yakın arkadaşım Diyarbakır’dan gelme çok özlediğini söyler her fırsatta. Adıyaman’ın görev süresi kısa doğu doğu yapılsa giderim der eşim bizim doğumuz bitti 3. Şarktayız şuan. Ama bana kalırsa Bingöl, Elazığ, Diyarbakır tercih ederim 6.5 filan terör farkı var 😀