Hilalasoglu Merhaba hanımlar Bebeğim 8,5 aylık Oruç tutuyorum genel olarak mama veriyorum ama bazen mamayı istemiyor ve ben emmek istiyor o zaman da karnı doymuyor ve ağlıyor Aynı durumu yaşayan var mı ara ara mı tutmalıyım acaba
beyazzkuguu Hilalasoglu ben tutuyorum ama kızım 10 aylık. Ek gıda pek almaz. Bizde doymama olmuyor. Ben fazla su içiyorum sahurda hurma kuruyemiş yiyorum bol yeşillik yiyorım
nnoktaa Hilalasoglu 3 hurma 1 su bardağı süt ile sahur yapıyorum. Oğlum hastalıktan sonra aşırı iştahsız. Gidip gelip meme emiyor (14 aylık) sadece emzirirken çok susuyorum. Gün içinde yatıp dinlenmeye çalışın imkanınız varsa.