Kızlar merhaba benim adetlerim 10-11 gün sürüyor en sın 2-3 ay önce gittiğimde polip ve ufak kist var dediler alttan, 2 hafta oluyor gideli bunda spektrum ile baktı rahim ağzına bişey göremedim dedi sonra ultrasonla baktı rahim kalınlaşması var bu gebelik veya adet öncesi olur dedi adetten 1 hafta sonra gittim ilaç kullanarak, rahimin fıstık gibi olmuş dedi bu ilacı kullan 21 gün boyunca dedi ama ben dün ilk defa aldım ama çok yoğun kanamam geldi. Bayılmak üzere oldum ellerim titredi vs. Adetim biteli zaten 1 hafta oluyor napsam bilemedim yaşayan var mı bu durumu yan etki mi yapar acaba yoksa başka birşey mi bilemedim haftaya özel hastaneye gidicem artık