seniyirimmisdafaa Merhabalar, çok geçmiş olsun. Bronşit bir kere geçirildikten sonra tekrarlama ihtimali maalesef yüksek o yüzden dikkat etmeniz gerekiyor özellikle ilk 3 ay. Bu süreçte bebeğinizi öptürmeyin herkese,ellerini çok sık yıkayın tabi siz ve babasıda hijyene dikkat etmeniz gerekir temas yoluyla bulaşıyor çünkü ben kimseyle el bile sıkışmıyorum hem şuan salgından dolayı hemde bebeğimin başka sıkıntıları var bir bulaş olmaması adına öpüşmüyorum,tokalaşmıyorum, kimseyle temas etmiyorum sizde bronşiti tamamen geçene kadar böyle ilerleyebilirsiniz ve bronşit sıcağı sevmez odası hafif serin olsun ilaç tedaviniz bittiyse de ufak tefek öksürük kalmışsa buhar yoluyla izotonik verebilirsiniz 3-4cc kadar bu da bebeğinizi rahatlatır çok geçmiş olsun tekrar🌸