Kızlar bayramda yaklaşıyor. Bayramda misafirliğe gittikten sonra diyelim ki evdeyiz beş dk oturmaya misafir gelecek e pantolon da giymek saçma olur evde . Altıma giyeceğim ispanyol paça kalın polar olmayan şık eşofman bakıyorum ama bulamıyorum. Adidası beğenmedim internetten baktım ya naylon oluyor ya da kışlık dar paça . İnsanların içinde dar paça giymeyi sevmiyorum kalçam geniş çok burdayım diyor . Önerilerinizi bekliyorum. Birde misafir gelince evinizde pantolon mu giyersinz eşofman altı mı🤌🏻😀