elizz_momm Kızlar ben en çok dalin bebe kolonyalarını kullanıyorum onun dışında nıveanın sprey deodorantını kullanıyorum dışarı çıkarkende yves rocher evidence parfümü hafif çiçeklisi harika bir koku tavsiye ederim🌸
ZeydsMom elizz_momm 1 yasina kadar parfum sıkmadım neredeyse. 😄 Rahatsiz olur diye . Cunku parfumlu biri kucagina alinca kokusu uzerine sinerse uyumaz delirirdi yikanmadan rahatlamazdi.
suhedaaaaa elizz_momm Ben bir tek sivenonun roll onunu kullanıyorum, parfümü bıraktım. Bebiş büyüyünce
elizz_momm ZeydsMom ben parfümsüz yaşayamayanlardanım ama hepsi uçucu çok kısa sürede etkisi gidiyor 😂
ZeydsMom elizz_momm ha yok benimkiler ucmuyor ondan sey yapmiyorum. Hatta yenidogan doneminde bi kac ay sonrasinda koltukaltina bile deo yasaklamisti doktor. Dogal seyler kullandim. Ay ben makyaj bile yapmiyordum. 😄 Simdi de makyajli birilerine izin vermiyorum oglumu opsun falan
elizz_momm cLearQueen kız kullandığım 1 fıs oda dışarı çıktığımda çok kalmıyor üzerimde benim ki bide edt olanı az kalıcı oluyor biraz oldu alalı hala var mı bilmiyorum da mağazasında çok çeşiti oluyor😂
elmaelmaelma Ben parfüm kullanmıyorum emzirirken rahatsız eder diye ama doğal deodorant da hiç etki etmiyor sanki. Doğumdan beri de ter kokusu problemi yaşıyorum. Herkeste böyle mi acaba?
ZeydsMom elizz_momm yok be ben onceden de boyleydim 😄 beni diri tutan sey spor onu yaparsam hersey cuk diye oturuyor.
suhedaaaaa cLearQueen Tabii eskisi gibi buram buram parfüm kokmuyorum ama en azından ter kokusunu engelliyor bence. Sürekli tazelemek gerekiyor gün içinde
elizz_momm ZeydsMom spor da tabi ki ama bende bakım ya bakım rutinlerimi aksatırsam günüm kötü geçiyor😂
ZeydsMom elizz_momm inanirmisin aynanin onu nasill bakim seysileriyle dolu. Jeller kremler serumlar. Ama ben basit bi el kremini bile kullanmaya vakit bulamiyorum 😁 bu da dogsun 1 yasina gelsin sonra kendime bakacagim 🤣