Kızlar selamlar bebeğim 3 ay 4 günlük geceleri yarım saate bir 1 saate bir kalkıyor ya bu nedir herkeste varmı 10 gündür böyle öncedende eh işte uyurduda bu arada ağlama yok sadece uyanıyo aguluyo bakıyı etrafa bekliyorum uyurmu diye uyumuyo bi yerden sonra ağlıyo gündüz uykularını düzgün yaptırmaya çalışıyorum elimden geldiğince onlarda çok kısa kda ayrı bi konuda gece perişanız ne yapıcaz nası düzelir