nogger büyük ihtimalle kilosu fazla olduğundan ve kilo verse bile boyu uzadığından, gelişim gösterdiğinden öyle demiştir..bu ay az mı beslendi? sizin farkettiğiniz bir değişiklik oldu mu? içiniz rahat etmiyorsa 15 gün daha dikkatlı besleyip tekrar tartmaya götürün