Herkese merhaba öncelikle. Bebeğimde burun tıkanıklığı var hafif. Doktorumuz serum fizyolojikle temizleyebilirsin dedi. Ama videoları izleyince çok strese girdim yapamam diye. Bunu uygulamanın başka pratik yolu yok mu. Direk burnuna damlatıp aspiratörle çeksem olmaz mı illa bi burnuna sıkınca diğerinden çıkması mı gerekiyor