Kızlar selam benim oğlum 8 aylık diş dönemi geçirdik sonra influenza olduk derken baya düzenimiz maaf oldu, geceleri yarım saatte 10 dk da bir uyanıyo bağırıyor ağlıyo ya mama ya emzik veriyorum geri dalıyo ama sürekli gece 20 defa kalkıyorum nerdeyse nasıl düzelecek bu var mı başına gelen kendimi kaldıramıyorum artık bedenim dayanamıyor 😩