lagerthaa 5 dakika bir hapşırıyor 2 gündür gözleri kanlanmış ve burnu da akıyor çok canım sıkkın ateşi yok huzursuzluğuda yok sizce hastaneye götüreyim mi ? Hastanelerde salgın yuvası götürmek istemiyorum evde doğal olarak ne yapabilirim?
SuMisalii lagerthaa aynı durundaydık hastaneye götürdük hiç birşey yapmadıkları gibi el kadar çocuğa antibiyotik yazdı gönderdi almadım tabi ki. Sık sık burnunu açtım duş aldırdım ve emzirdim her mız mız ettiğinde. 1 hafta sürdü. Çok geçmiş olsun küçük olunca gerçekten çok zor oluyor. Birde hava güzelse dışarı çıkarıp hava aldırın.
kumrusu Emzirme kampı yapabilirsiniz. Hastalanmayançocuk instagram sayfasında detaylı var bakının isterseniz inş faydasını görürsğnğz
lagerthaa SuMisalii evet canım antibiyotik bende vermem birde sağlıklı gitsen bile hastaneye gidince hasta oluyorsun nedense öyle yapayım bakalım inş ilerlemez :(