elfplt47 Merhabalar 2 gündür çocuğumun ateşi ve kusması var doktor oselmir(antibiyotik) ve calpol verdi ateşi geçmiyor ne yapabilirim
Elifffko Ateş asla ınmıyor bizdede ikinci gün delirmelik gerçekten. Gece 40-41 oluyo hemde dün gece calpolle düşüremedim