Bebeğim 22 aylık sütten kesme surecindeyim. Kademeli ilerliyoruz bi süredir. Şuan günde 3 defa emiyor. Sabah kalkınca , öğle ve akşam uykusundan önce. Sabah emzirmesine geldi sıra ve çok düşkün kalkar kalkmaz meme diye ağlıyor . Bayramdan sonra bitirmeyi düşünüyorum tamamen o yüzden sabah emzirmesi inde bırakayım alisadursun diyorum. Sizce fikir nasıl? Bir de bu süreci kolaylaştıracak önerileriniz varsa bekliyorum