Lavinia_- Kızlar delirmenin zirvesindeyim kızım 4 ay 15 günlük gece 10 kere uyanıyoruz meme reddi var emziği biberonu hepsini reddediyor ne yapıcam kızlar akıl verin biberonla emziği unutmasını istemiyorum nasıl yapıcam nasıl tekrardan tutturucam yardım edin
Dgndrmz Lavinia_- 4. Ay inanın meme reddi ayı sabredin ve pes etmeyin. Ben oğlumu ayakta ters memeden emzirip havada gezdirdiğmi bilirim. İnş cabuk atlatırsınız ama üzülmeyin bebeklerin hepsinde o ay oluyo
bayanseymamom Lavinia_- bizde de var emzik almıyor uykuyu reddediyor o olmadan da ama almıyor yüz kere kalkıyor 1 buçuk saat uykuyla selamlar
durubebek_ Lavinia_- gaz damlanız varsa tadı nasıl bir bakın tatlı hoş sa göğsünize sürüp öyle deneyin ek gıda ya geçmiş olsa tatlı sevdiği bir sey sürüp deneyin diyecektim kardeşimin oğlu için öyle yapmıştı annem ama o 9 aylıktı
Dgndrmz Lavinia_- siz bence sık sık teklif edin bilemiyorum bizikisini de kullanmıyoduk memeyi bırakıcaktı zor döndük. Ama bence sıklıkla denemekte fayd var
Mevoslaannesi Merak etmeyin gecici durum .. sakin olun gaz sancisi veya kolik bebek atagi olabilir gunduz emmesi nasil yeterli emmeyi sagliyor mu acaba doymuyorsa da gece cok sik uyanir sutunuzu sagip kasik biberin deneyin yine emizirin gaz sancisi giderici damlalar karin msaji ile destekleleyin rahatlayacaktir
Lavinia_- Mevoslaannesi tuvaletini yaptırıp öyle uyutuyorum çok rahat güle oynaya uyuyor ama yarım saat sonra gaz çıkarmak için çırpınıp duruyor ALLAHIM ne zaman biticek bu gece gaz sorunumuz sabaha kadar tuvaletini yapmıyor ayaklar tavana dik bir şekilde uyanıp duruyor
Lavinia_- 210796 bir o şekilde alıyor birde gece tutuyor çok güzel şekilde gün içinde bir amuda kalkıp emzirmediğim kalıyor
bebeklielif Bizde aybı durumdan geçiyoruz şu dönemi delirmeden atlatabilsem hele tek başina bakıyorsanız daha zormuş. Gece sık sık uyanmalar gündüz uyumama en fazla yarım saat uyuyup geri kalkma. Sürekli bir çığlık huzursuzluk. Gaz bitti derken bu başladı, 🤦♀️
sclarsln bebeklielif bizim gaz atağı tekrar başladı şuan 4 ay 4 günlük 3.5 aydan beri ne yaşıyorum bilmiyorum diş sancısı atak haftası giden gaz geri geldi gece ıkınmaktan uykular bölünüyor Allah bütün annelere sabır versin bebişlerimize sıhhat versin inşallah bu günler de kolay geçsin gitsin 🤲🏻🌺
Elifffko Bizde 4. Aydayız ve deli gibi memeyi reddediyo demekki dönemselmiş. Resmen ayakta zıplayarak falan emzırıyorum
Lavinia_- Elifffko geceleriniz nasıl geçiyor peki ben artık sabrımın zirvesindeyim resmen asla uyumuyor sürekli emmek istiyor kafayı yemek üzereyim
Canss3535 sclarsln @Lavinia_- ay bizde fenalardayız. 2 gün sonra 4 aylik olacak 2 gündür düzgün uyumuyor uykusunda sürekli huzursuz gaz mı atak mı onuda cozemedm. Meme istemiyor emzik atıyor:((
Lavinia_- durubebek_ evet bunu tavsiyeniz sayesinde bebeğim tuttu memeyi bir kaç kere öyle yaptım sonra kendi tuttu artık teşekkür ederim ☺️