nzyl 1 saatte 250 biraz bana da fazla geldi hepsini içiyor mu kg falan durumu nasıl doktor okeyledi mi çünkü her aglamasıda açlıktan olmuyor ilk zamanlar bende hep mama vermeye çalışıyordum o psikolojiyle ama suan direkt mama dayamıyorum kucağımda gezdiriyorum altını değişiyorum vs öyle susuyor emzikle falan ama zaten açlık ağlaması bi zaman sonra belli oluyor farkedersiniz ona göre