Kizlar öncelikle hayırlı Ramazanlar. Ben dun akşam misafirlikte bebeğimi çok emziremedim ve göğsüme çok baskı yaptı ve şişti diye en son saat 9 civarı emzirdim rahatlatmak için ama şişlik hiç inmedi ve ağrımaya başladı şimdi orada baya büyük bir kitle gibi duruyor dokundukça çok ağrıyor sizce bu mastit mi yoksa Allah korusun başka bir şey belirtisi mi aranızda yaşayan var mı bu durumu.