ilkykyn34 canım benim başıma bi kaç kez geldi yanmış gibi olmuştu oğlumun altı kakasını yapmış fark etmemişim daha geçen gün başıma geldi aynısı altı pislenmiş fark etmemişim kremi de bitmişti baktım yanık gibi olmuş resmen altı kahroldum tabi hemen eşimi nöbetçi eczaneye yollamıştım Sudocrem krem bire bir geliyor bolca sür kalın tabaka şekilde sabaha birşeyi kalmaz ilk halinden