merhaba dogum yaptıktan sonra 6. ayda apora başlayacaktım ancak 4.5 ay geçmişken sezeryan bölgemden tekrar kanama yaşadım. antibiyotik agır kaldıramama derken 1,5 ay daha geçti. böyle bi ekstra kanama ya da lekelenme geçirip spora başlayan oldu mu? ne zaman oldu? ne kadar beklemeliyim ? bilen anneler var mı canım anneler 💗🌺🌺 sezeryan göbeğim geçmiyor hiçbirşey olmuyır herkes eski haline dönüyor ben kalakaldım :((