Zeytin-gozz1 bende öyleyim. bununla birlikte benim herhangi bir kanamam çok zor durur, yaralarım çok geç iyileşir, vücudumda hiç bilmediğim morluklar olur vs. hepsi ilişkili muhtemelen. ne yazık ki o kadar doktorun yönlendirmesine rağmen hala tam bir araştırmaya giremedim. dahiliyede kan tahlilleri yapıp hematolojiye yönlendiriyorlar. hala gideceğim işte bakalım🥲 sadece morluklarsa şikayetiniz bir kan değerinizle ilgilidir